Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le jour "D" comme .... New1k Le jour "D" comme .... Annonceo
Le Deal du moment :
SAMSUNG Galaxy A14 5G Noir 64 Go à 98,49€
Voir le deal
96.99 €

3 participants

Le jour "D" comme ....

Acour
    Acour
    Suivant confirmé Karavan
    Suivant confirmé Karavan

Feuille de personnage
    Niveau de Combat (1 ou 2 mains):
    Le jour "D" comme .... Left_bar_bleue250/250Le jour "D" comme .... Empty_bar_bleue  (250/250)
    Niveau de Magie Offensive:
    Le jour "D" comme .... Left_bar_bleue250/250Le jour "D" comme .... Empty_bar_bleue  (250/250)
    Niveau de Magie Curative:

Le jour "D" comme .... Empty Le jour "D" comme ....

Message  Acour Ven 24 Juil 2009 - 12:25

D comme Départ. Voila les gardiens j'ai enfin attein les 33 de renomé et je pene rencontrer kalbatcha donc je devrais deguilde dans la soirer =)

J'ai pas de jolie texte rp a vous laisser puisque je sais pas trop comment expliquer mon changement de coté, c'est juste pour changer de gameplay et decouvrir autre chose =)

Lou j'ai pas envie de partir Facher avec toi pour 4 pyramide alors avec sky on a réparer tout sa j'espere que tu m'en veut plus =D

( Lou : I love you I love you I love you I love you I love you Tmtc =D Wink )

A tous les autres vous allez tous me manquer j'ai des penser plus particuliere pour chacun mais sa serai trop long a ecrire.

J'espere qu'on va se tapé dessus, qu'on va se dechirer et plein d'autre chose encore =D

J'ai plus rien a dire a part :

Je vous aime fort !

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
    Nucleotom
    Admin

Feuille de personnage

Le jour "D" comme .... Empty Re: Le jour "D" comme ....

Message  Nucleotom Sam 25 Juil 2009 - 0:57

Roh la la Acour ...
    Fefel
    Admin

Feuille de personnage
    Le jour "D" comme .... Left_bar_bleue101/250Le jour "D" comme .... Empty_bar_bleue  (101/250)

Message  Fefel Sam 25 Juil 2009 - 7:18

a bientot sur le champ de bataille Smile
    on va te faire regretter detre rodeur tu pourra plus mettre un pied a fh :p
    amuse toi bien Smile

Contenu sponsorisé

Message  Contenu sponsorisé

La date/heure actuelle est Ven 1 Nov 2024 - 7:27

Ne ratez plus aucun deal !
      Abonnez-vous pour recevoir par notification une sélection des meilleurs deals chaque jour.
      IgnorerAutoriser